SPBL vuosikokouksen päätökset

Liiton vuosikokouksesta:

Puheenjohtajana jatkaa Jani Leskinen (Urho)
Hallituksessa: Kai Siltala(Dream Team), Panu Kujala(BOS), Jonathan Dahl(Vatos Locos) ja Niko Hyytiäinen(PH Paintball)
SPBLn rahastonhoitajana jatkaa Jarno Hiltunen (Dream Team)
SPBLn lisenssivastaavana jatkaa Markku Nevala (Trivoga)
SPBLn tiedotusvastaavana jatkaa Paulus Parkatti (Urho)

Liiton jäsenseurojen vuosimaksu: 50€

Kilpakausi 2020:

Liiton sarjoihin SM-liiga ja 1. Divisioona mahtuu maksimissaan 20 joukkuetta, jaettuna 8 joukkueen liigaan ja max 12 joukkueen divariin (mahdollisesti 2. divari jos joukkueita yli 10).

Kausimaksu kaikille joukkueille 1 300 € (sisältää 500 € ilmoittautumismaksun).
Ilmoittautuminen maksamalla 500 € liiton tilille 15.3.2020 mennessä (FI16 1140 3000 4116 89 – Suomen Paintball Liitto ry
Viesti: Joukkueen nimi + sarjataso).

Kauden 2019 joukkueilla on etuoikeus osallistumiseen ja loput ilmoittautumisjärjestyksessä kunnes 20 joukkuetta on täynnä.

Kaikilla pelaajilla tulee olla voimassa oleva SPBL kilpalisenssi ja vakuutus.

Mikäli tilaa on, voi joukkue ilmoittautua myös yksittäisille kierroksille hintaan 400 € per kierros.

Kauden 2020 SPBLn turnausten vahvistetut turnauspäivät ja paikat ovat:
La 23.5. Kirkkonummi
La 27.6. Rauma
La 8.8. Vierumäki
La 5.9. Rauma

Ilmoittautumismaksua ei palauteta, mikäli joukkue ei peruuta sarjaan osallistumista kirjallisesti SPBLn hallitukselle 7 päivän sisällä lopullisten hintojen ja pelimuotojen julkaisun jälkeen. SPBL pyrkii tekemään lopullisen pelisuunnitelman ja sarjajaon mahdollisimman nopeasti ennakkomaksujen maksuajan päättymisen jälkeen.