Magfed Paintball Finland Ry Suomen Paintball-liiton jäsenseuraksi

Suomen Paintball-liitto on saanut uuden laajennuksen edustamiensa jäsenseurojen joukkoon Magfed Paintball Finland Ry:n liityttyä Suomen Paintball-liittoon. Yhteistyön tavoitteena on parantaa kokonaisvaltaisesti Paintballin harrastusmahdollisuuksia ja olosuhteita Suomessa.

Magfed Paintball Finland Ry on perustettu Magfed paintball harrastetoiminnan kehittämiseen ja pelien parantamiseen ympäri suomea. Magfed pelaamisessa pallon syöttö tapahtuu merkkaimen alta lippailla, eli ero normaaliin paintball pelaamiseen on melkoinen. Lippailla pelattaessa korostuu taktinen osaaminen ja joukkuepelaaminen. Yhdistyksemmme järjestää pelejä
ja tapahtumia, sekä meillä on tarkoitus parantaa pelimuodon eri vaiheita. Yhdistyksellä on mm. säännöt sekä turva-ohjeet muokattuna Magfed pelaamista varten. Kehittelemme skenaario-peleihin välineistöä sekä pelimuotoja aina mahdollisuuksien ja/tai pelipaikkojen mukaan. Tärkeimpänä tavoitteena on turvallisuus pelaamisessa ja lajin kehitys, sekä pelaajakunnan lisääminen hauskan harrastuksen pariin.

Lisää meistä löydät osoitteesta: www.Magfedpb.fi